niedziela, 27 maja 2012

Gwiazdunie ogarnijcie sie !!!/ Cytat na poprawienie dnia i wgl :D/ Ciekawostki o chłopcach

Gwiazdunie - Ogarnijcie się !!!

Mam już tego dość .... Tak właśnie jestem Rusherką jak każdy z was i jestem oburzona tym jak portal Gwiazdunie potraktowało dobre mienie Big Time Rush . Uwaga cytuję ich wypowiedź : "Upili się?
Chłopcy z Big Time Rush to kolejne gwiazdy, które zaczęły uzależniać się od alkoholu. Gwiazdunie mają dwie nowe foty zrobione w restauracji w Los Angeles. Widzimy na nich jak gwiazdorzy BTR raczą się alkoholem. Fani są zrozpaczeni…"
Po pierwsze zrozpaczeni nie tym że chłopcy piją bo są dorośli i mogą robić co chcą tylko tym że ktoś rozpowiada o nich fałszywe plotki. Po drugie Kendall pod tym zdjęciem napisał "Rodzinny Obiad" więc ciężko uwierzyć że chlają za przeproszeniem jak jacyś pijacy. Po trzecie Kendall z braćmi pił do obiadu a nie cały zespół. Więc o co tyle afery - ja się pytam ???
Poniżej macie screeny z portalu Gwiazdunie.pl :


I kolejne




Cytat na poprawienie dnia i wgl :D

Więc brzmi on tak : 

"Jeżeli masz tysiąc powodów by się smucić, powiedzmy, że masz jeden,
                   Big Time Rush, by się uśmiechnąć" ~ Carlito ♥


 Ciekawostki o chłopcach :


-Ulubioną liczbą Carlosa jest 14;
- Gdy Logan zobaczył ślady cięcia się na rękach dziewczyny, przytulił ją i powiedział "Nigdy więcej tego nie rób. Jesteś piękna!"
- Mottem Carlosa jest "Nigdy się nie poddawaj".
- Logan uśmiecha się, gdy śpi.
- Kendall i Logan znali się przed BTR.
- Na urodziny James dostał od fana iPada.
- Początkowo serial miał być o trzech chłopakach: Carlosie, James'ie i Loganie. Ale producenci zdecydowali, że czegoś brakuje i zdecydowali się zatrudnić czwórkę.
- James woli dziewczyny, które noszą lekki makijaż, lub wcale się nie malują.
- Gdy Kendall po raz pierwszy zaprosił dziewczynę na randkę, ta go wyśmiała.
- Chłopcy wolą Harry'ego Pottera od Zmierzchu.
- Logan lubi lamy.
- James lubi robić ludziom kawały :D
- Kendall lubi płatki "Holy Crap"
- Kendall używa organicznej pasty do zębów.
- W czasie śpiewania "Cover girl" na koncercie, ktoś dotknął tyłka Carlosa, on odpowiedział "Whoa!"
- Gdy Kendall miał rok przez jego miasto przeszło tornado i miasto zostało całkowicie zniszczone.
- Kendall o organicznym jedzeniu "Ludzie nazywają to dietą, ja jednak wolę mówić na to 'pomaganie planecie'"
- Kendall nie lubi, gdy dziewczyny oceniają go, dlatego, że ma tatuaże.
- Logan jest WIEEEELKIM flirciarzem :D
- James urodził się o 7.00
- Kendall urodził się o 3.45
- Carlos urodził się o 15.01
- Logan urodził się o 4.05
- Raz Sam schowała Foxa, a James martwił się, że się zgubił
- Największą trudnością Kendalla jest znalezienie początku taśmy klejącej.
- James chciałaby wziąć ślub przed trzydziestką.
- Kendall w nocy przytula się do poduszki.
- Demi Lovato jest Rusherką.
- Demi i Logan nie są razem. Demi jest moją drugą siostrzyczką. "To byłoby dziwne gdyby moja siostra była moją dziewczyną, prawda?", powiedział.

I jeszcze taki tekst który znalazła znajoma, dla wszystkich fanów :

PRAGNĘ, ABYŚMY WSZYSCY KIEDYŚ SIĘ SPOTKALI, ABYŚMY MOGLI OPOWIADAĆ SOBIE ZBOCZONE ŻARTY , ABY BYŁO NAS, PRAWDZIWYCH FANÓW WIĘCEJ I WIĘCEJ I JESZCZE WIĘCEJ I ŻEBYŚMY MOGLI SPOTKAĆ BTR, NIEWAŻNE GDZIE, PO PROSTU SPOTKAĆ, PODZIĘKOWAĆ, PRZYTULIĆ I WGL ♥
  I proszę, BĄDŹCIE DUMNI Z TEGO KIM JESTEŚCIE, NIE WSTYDŹCIE SIĘ TEGO KOGO KOCHACIE, KTO WAS INSPIRUJE, NIE WSTYDŹCIE SIĘ, WIEM, ŻE TO CZASEM JEST TRUDNE, BO TE WSZYSTKIE HEJTY I WGL. ALE - JESTEŚMY SILNI R A Z E M, PRAWDA? JESTEŚMY I WIERZĘ W TO.
Wierzę, w te piękne przyjaźnie, które nawiązują się między Rushers, są to naprawdę piękne przyjaźnie i każdej takiej przyjaźni mocno kibicuje ♥
HATERS GONNA HATE, RUSHERS GONNA ELEVATE. Nie przejmujcie się, gdy ktoś obrazi BTR,  MY wiemy swoje, WIEMY kim są nasi faceci i kochamy ich niezależnie od wszystkiego ♥

A teraz coś o nas, fankach :

"Ona jest twoją fanką. Każdej nocy płacze bo nie może poznać Cię osobiście. Płacze, bo nie wiesz że istnieje.
Uśmiecha się, gdy ty się uśmiechasz. Uśmiecha się, gdy ogląda Twoje zdjęcia. Uśmiecha się gdy słucha Twoich piosenek. Uśmiecha się, gdy mówisz, że kochasz swoich fanów, ponieważ wie, że jest jednym z nich. Nie śpi czekając na nową piosenkę czy teledysk. Zapełnia swój komputer milionami twoich zdjęć, ale to nie ma znaczenia, ona ich nie usunie. Ona jest tą osobą, która zanudza znajomych mówiąc o Tobie cały dzień. Ona może zrobić wszystko dla pięciosekundowego uścisku. Ona pisze do Ciebie codziennie w kilku słowach jak bardzo Cię kocha. Ona modli się każdej nocy do Boga, dla Ciebie. Jest Twoją fanką, kocha Cię bezwarunkowo, może zrobić dla Ciebie wszystko, czego byś się nie spodziewał. Więc jeśli ją poznasz, przytul ją i powiedz jej że ją kochasz ponieważ kochała Cię, mimo, że nie mogła Cię poznać." ♥

4 komentarze:

Ann pisze...

Wszyscy uważają, że Logan i Demi są razem, a oni znają się od dawna i się przyjaźnią.. To takie dziwne?

Anonimowy pisze...

Łoł,to mnie podniosło na duchu.Gdy moja najlepsza koleżanka obraża BTR ja się wściekam, ale i tak wiem, że w głębi serca to mnie nie rusza nic nie zmieni mojego stosunku do nich.Ona BTR obraża i nie ma do nich szacunku, a ja do 1D(jej naj zespól)ma szacuniek i gdy tylko o nich slyszę od niej mowię "Ja ich nie lubię więc nie wypowiadam sie na ich temat".
PS:Twój blok ląduje na stronie startowej:D.
I love Kendall.

Anonimowy pisze...

*blog

Anonimowy pisze...

Mnie też ten blog na duchu podnosi moje koleżanki teżwolą1d i jak ona mówi coś złego o btr to ja jej mówię że to że ona ich nie lubi to nie znaczy że ma ich obrażać.T jest wkurzające ale robię tak jak Logan mówi ,,gdy Cię ktoś obraża to uśmiechnij się do tej osoby i odejdź i to jest trudne ale staram się tak robić . I jak jej ostatnio o chłopakach opowiadałam to mnie przepraszała że tak mówiła:p
I love Carlito *-*